Каталог футбольних товарів
Мова UA RU

Обмін і повернення

Заміна виробів, придбаних у нас, або їх остаточне повернення


Покупець завжди може здати придбану у нас продукцію назад, отримавши сплачені гроші. Або помінявши на більш відповідну. У нас є можливість обміну як якісних виробів, які просто не сподобалися замовнику, так і бракованих з усіх категорій, представлених в каталозі.

Що необхідно пам'ятати для заміни / повернення купленої у нас продукції належної якості:

  1. Повернути будь-яку куплену річ можна рівно 21 день з моменту, коли замовник забрав її в поштовій службі.
  2. Товар, що повертається повинен мати вигляд абсолютно нового (без ознак його використання, прання і пошкоджень).
  3. Всі заводські марпкування і упаковка повинні бути в цілими.
  4. При наявності декількох комплектних одиниць в замовленні всі вони повинні бути повернуті.
  5. Ми відправимо заміну протягом 3 робочих днів з моменту отримання Вашої попередньої посилки на пошті.
  6. Не підлягають поверненню: речі з індивідуальним нанесенням, шапки, бейсболки, гетри (якщо бирка вже відрізана).

Що врахувати, щоб замінити або повернути куплену продукцію неналежної якості:

  1. Повернути придбану річ неналежної якості ми дозволяємо за 21 день з моменту її забору в поштовій службі.
  2. Товар повинен бути без ознак його використання, прання.
  3. Всі заводські маркування і упаковка повинні .
  4. При наявність декількох одиниць в комплекті все вони повинні бути повернуті.
  5. Ми висилаємо заміну протягом 3 робочих днів з того моменту, коли отримали повернений клієнтом товар на пошті.

Також ми приймаємо і обмінюємо будь-які Ваші покупки в офісі, який розташований за адресою: м.Харків, вул. Польова, 44

Перерахування горошових коштів

Перерахування коштів за отримані назад вироби ми робимо на карту будь-якого українського банку. Комісія, утримувана при переказах коштів, стягується з покупця. Повернення грошей здійснюється протягом двох робочих днів з моменту, коли замінний товар прибув на пошту, з якої ми його забираємо.

За чий рахунок сплачуються послуги кур'єрських служб при заміні

  1. Якщо покупцеві не підходять по якимось критеріям якісні вироби з причин, не залежних від магазину, поштові витрати несе покупець. Оплата за пересилку здійснюється безпосередньо в поштовій або кур'єрській службі за встановленими тарифами при оформленні посилки на повернення.
  2. При поверненні бракованої продукції або тієї, про яку надавалася некоректна інформація на сайті, поштові витрати несе магазин. Оплата за пересилку повернення буде проведена інтернет-магазином при отриманні посилки в кур'єрської або поштової служби.