Обмін і повернення
Заміна виробів, придбаних у нас, або їх остаточне повернення
Покупець завжди може здати придбану у нас продукцію назад, отримавши сплачені гроші. Або помінявши на більш відповідну. У нас є можливість обміну як якісних виробів, які просто не сподобалися замовнику, так і бракованих з усіх категорій, представлених в каталозі.
Що необхідно пам'ятати для заміни / повернення купленої у нас продукції належної якості:
- Повернути будь-яку куплену річ можна рівно 21 день з моменту, коли замовник забрав її в поштовій службі.
- Товар, що повертається повинен мати вигляд абсолютно нового (без ознак його використання, прання і пошкоджень).
- Всі заводські марпкування і упаковка повинні бути в цілими.
- При наявності декількох комплектних одиниць в замовленні всі вони повинні бути повернуті.
- Ми відправимо заміну протягом 3 робочих днів з моменту отримання Вашої попередньої посилки на пошті.
- Не підлягають поверненню: речі з індивідуальним нанесенням, шапки, бейсболки, гетри (якщо бирка вже відрізана).
Що врахувати, щоб замінити або повернути куплену продукцію неналежної якості:
- Повернути придбану річ неналежної якості ми дозволяємо за 21 день з моменту її забору в поштовій службі.
- Товар повинен бути без ознак його використання, прання.
- Всі заводські маркування і упаковка повинні .
- При наявність декількох одиниць в комплекті все вони повинні бути повернуті.
- Ми висилаємо заміну протягом 3 робочих днів з того моменту, коли отримали повернений клієнтом товар на пошті.
Також ми приймаємо і обмінюємо будь-які Ваші покупки в офісі, який розташований за адресою: м.Харків, вул. Польова, 44
Перерахування горошових коштів
Перерахування коштів за отримані назад вироби ми робимо на карту будь-якого українського банку. Комісія, утримувана при переказах коштів, стягується з покупця. Повернення грошей здійснюється протягом двох робочих днів з моменту, коли замінний товар прибув на пошту, з якої ми його забираємо.
За чий рахунок сплачуються послуги кур'єрських служб при заміні
- Якщо покупцеві не підходять по якимось критеріям якісні вироби з причин, не залежних від магазину, поштові витрати несе покупець. Оплата за пересилку здійснюється безпосередньо в поштовій або кур'єрській службі за встановленими тарифами при оформленні посилки на повернення.
- При поверненні бракованої продукції або тієї, про яку надавалася некоректна інформація на сайті, поштові витрати несе магазин. Оплата за пересилку повернення буде проведена інтернет-магазином при отриманні посилки в кур'єрської або поштової служби.